Tuesday, 7 February 2012

Najwa Latiff buat masalah disiplin

Assalamualaikum dan selamat malam!

Apa hal dengan Najwa Latiff ni..Baru ja seminggu sekolah buka dah ada dengar dia buat masalah dekat sekolah dia tu..
Aishh biar betul dia ni..Tahula dah top meletoppp macam iklan sabun cuci kain BOOMMM tu,
takkan gitu pun dah naik kepala dekat sekolah..hingga guru pun binggung dengan sikap dia ni.

Kununnya dia bertegang leher dengan sorang guru baru kat sekolah dia..
alamak Najwa ko tu dah nak SPM tahun ni..so apa cerr ni??
Kalau korang nak tahu cerita lanjut korang layan ja dialoq kat bawah tu..



Cikgu: selamat berkenalan....


Najwa: kita Berkenalan hanya dalam laman muka buku.... :)


Cikgu: sat gi cikgu hantar kau dekat guru besar baru tau...


Najwa: Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu ooohh uwouwouwo :P

Cikgu: cikgu sakit hati dah ni =="

Najwa: hati ku rasa sesuatu :P


Cikgu : sebelom kamu balik, datang jumpa saya kat office..


Najwa : Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku


Cikgu: atau kamu nak saya hantar kamu dekat guru besar? >:(


Najwa: Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu :)


Cikgu: cikgu rasa kamu ni dah tak betol..


Najwa: Oh oh benarkah rasa itu...


Cikgu : ingat taw.. sebelum balik nanti kamu datang office jumpa saya!!


Najwa : bagaimana harus bersua...ku rasa gementar tapi bahagia


Cikgu : memang kalau dah ade peluang nak rotan je kamu ni...


Najwa : perlukah kita cari peluang pertama..


Cikgu : saya dah agak hang ni bermasalah..


Najwa : walaupun kita tak pernah berjumpaa..... ooohh uwouwouwo\


Cikgu: otak saya dah sarat dengan macam2 masalah.. Kamu ni buat...


Najwa: Banyak persoalan yang berada di minda =P


Pelajar lain menyampuk: cikgu ni banyak tanya la...


Najwa : Banyak tanda tanya dan juga kata kerja


Cikgu disiplin : cikgu jom pegi lunch dengan saya kejap lagi


Cikgu: Argh, tak nak, nak settle kes najwa ni


Najwa : Otak kata jangan hati pula kata ya =)


Cikgu: tak menentu saya di buatnya..


Najwa : Hidup tak menentu adakah ini cinta......


Cikgu : konfius!!!


Najwa : banyak soalan banyak juga jawapannya


Pelajar lain : kalau ikut hati,cikgu kami memang nak bunuh hang ni adoiii


Najwa : kata hati dan rasa tak dibiar saja..


Cikgu Disiplin : masuk bilik saya nak jalankan operasi merotan ni...


Najwa : setiap yg berlaku ada kebaikannya,harus pejam mata dan cuba apa saja...


Cikgu Disiplin : kamu pandang muka saya..


Najwa : Pabila kau renung tajam-tajam  mata aku


Cikgu Disiplin : cikgu, kau rasa kita nak report kat encik latif ke..


Cikgu : aku rasa..

.
Najwa : Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu


Cikgu : Najwa! Ape semuanya ni?


Najwa : Oh oh ini cinta remajaku.. :P


Cikgu : cinta? Dengar baik2 kata-kata cikgu ni...


Najwa : Dan pabila kau katakan kau suka aku... ^^,


Cikgu Disiplin : sudah., Diam!!


Najwa : Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju..


Cikgu Disiplin : Cikgu! cinta apa yang dia merepek ni?

Cikgu : Oh oh itulah cinta yang satu XP


Cikgu Disiplin , Cikgu , Najwa : Cinta di muka bukuu....



*hiburan semata-mata...hee ^.^ v



# Najwa tu budak baik..suci lagi..so kita doakan dia berjaya SPM nanti ye...hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...