Sunday, 11 December 2011

11/12/11

huh sabo je la...
assalamualaikum korang...ni updates cte sikit...
about the date 11/12/11 iaitu hari ahad...
ujan lebat kat luar...aku lepak kat umah smbil fb n tweet2...
result kua ari ni..pikiaq 2x nak tgok skng ke tggu sok jek...
emmm mmber2 sume pakat tgok dah...tringin nak tgok
result terbaeekk akuh...sekali bukak laman web exam...
adoyaiiii berdebo2 nak bukak..masuk matrik number gn i/c
pastu sesi....pastu lama dye loading....loading...loading..
n kua la semak keputusan....dengan membaca Bismillah
aku pun klik....phuuiiii.....terkejut aku macam kene durian
runtuh....masyaAllah...subhanaAllah...ya Allah...byknye
dosa aku padamu ya Allah hingga aku di uji sebegini kuat..
pointer DOWN...pastu FAILED 3subjek final....ya Allah...
sungguh berat ujian yang kau beri...tapi aku pasrah...
aku redha...aku akur....banyak salah aku...terpaksalah sem
depan REPEAT subjek...huh lepas tu si minah sorang ni aku
mesej la konon nak hilangkan tekanan aku...bertambah
tertekan jek gn dye..adoiiii aku taip pnye la pnjg smp
nak masuk page 2...dye balas 'ohhh' 'emm' 'ok' ...bek xyah
mesej..tu je laa....sebagai diyary aku ni...aku akan ingat smp
ble2 pasal hari ni...wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...